Boende i Fernie

k-man_india

Ny medlem
Boende i Fernie
Tja!

Tänkte åka till Fernie i början av mars och stanna resten av säsongen. Är det nån som har nåt, vet nåt, har sett nåt eller har fått nys om nånstans att bo är jag ytterst tacksam. Allt från 2 till 4 personer är aktuellt. Allting är intressant...

Peace out
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp