Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Fernie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snurr" data-source="post: 48765" data-attributes="member: 34211"><p>Hej du! Jo jag var i Fernie förra säsongen och det var helt super, ni kommer att älska det. Världens chillaste lilla by och ett otroligt berg vilket man aldrig fullt kan åka färdigt.</p><p>Jag och min kompis hade samlat ihop ganska mycket pengar innan vi åkte dit, alldeles för mkt visade det sig men men, det är som sagt billigt att göra en säsong där. Vi hittade ytterst billigt boende för 1200 i mån men det ligger väl annars mellan 1000 och 3000kr, det är bara att leta och fråga folk och det är verkligen inga problem alls. Finns lappar överallt. Första nätterna kan nog dock vara bra att boka in sig på vandrarhemmet i Fernie "Raging Elk", där många faktiskt stannar hela säsongen men det är tråkigt. Ja ja lycka till, ni kommer att ha en supersäsong, kanske ses vi där! Chao!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snurr, post: 48765, member: 34211"] Hej du! Jo jag var i Fernie förra säsongen och det var helt super, ni kommer att älska det. Världens chillaste lilla by och ett otroligt berg vilket man aldrig fullt kan åka färdigt. Jag och min kompis hade samlat ihop ganska mycket pengar innan vi åkte dit, alldeles för mkt visade det sig men men, det är som sagt billigt att göra en säsong där. Vi hittade ytterst billigt boende för 1200 i mån men det ligger väl annars mellan 1000 och 3000kr, det är bara att leta och fråga folk och det är verkligen inga problem alls. Finns lappar överallt. Första nätterna kan nog dock vara bra att boka in sig på vandrarhemmet i Fernie "Raging Elk", där många faktiskt stannar hela säsongen men det är tråkigt. Ja ja lycka till, ni kommer att ha en supersäsong, kanske ses vi där! Chao! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Fernie
Tillbaka
Topp