Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Golden, kicking horse sökes för 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sulan" data-source="post: 490127" data-attributes="member: 15034"><p>Jag har 2 ggr hyrt lägenhet av en snubbe som heter Jack Wong. Nackdelen är att man hyr en "vanlig" lägenhet, dvs utan möbler (de köper man billigt på Joe´s trading Post i början av säsongen, sen säljer man tillbaks dem när man åker för ca 1/3 av priset har jag för mig). Sen får man skaffa elabonnemang också.</p><p>Fördelen är priset, ca 3000 sek i månaden har jag för mig. Vi bodde 4 eller 5 st där.</p><p></p><p>+1-250-344-6710</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sulan, post: 490127, member: 15034"] Jag har 2 ggr hyrt lägenhet av en snubbe som heter Jack Wong. Nackdelen är att man hyr en "vanlig" lägenhet, dvs utan möbler (de köper man billigt på Joe´s trading Post i början av säsongen, sen säljer man tillbaks dem när man åker för ca 1/3 av priset har jag för mig). Sen får man skaffa elabonnemang också. Fördelen är priset, ca 3000 sek i månaden har jag för mig. Vi bodde 4 eller 5 st där. +1-250-344-6710 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Golden, kicking horse sökes för 2
Tillbaka
Topp