Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Hemsedal 2006
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lukas_Elinder" data-source="post: 134187" data-attributes="member: 35117"><p>Hallå vänner!</p><p></p><p>Jag har precis fått jobb i Kongsberg (Norge) som konstruktör och har förhoppningar om att spendera all min lediga tid på skidor. </p><p></p><p>Därav söker jag en sängplats i Hemsedal från mitten av januari 2006 till säsongsavsluten i april 2006. Jag kommer att arbeta i Kongsberg mån-tors. och behöver således endast boende i Hemsedal från tors-sön.</p><p></p><p>Vi ses i Norge i vinter!!!</p><p></p><p>/Lukas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lukas_Elinder, post: 134187, member: 35117"] Hallå vänner! Jag har precis fått jobb i Kongsberg (Norge) som konstruktör och har förhoppningar om att spendera all min lediga tid på skidor. Därav söker jag en sängplats i Hemsedal från mitten av januari 2006 till säsongsavsluten i april 2006. Jag kommer att arbeta i Kongsberg mån-tors. och behöver således endast boende i Hemsedal från tors-sön. Vi ses i Norge i vinter!!! /Lukas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Hemsedal 2006
Tillbaka
Topp