Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Hemsedal finnes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bulbul" data-source="post: 503733" data-attributes="member: 90668"><p>Det är ledigt resten av säsongen. enkelrummet har en hyra på 4000kr/månaden, har du någon kompis du kan ta med dig/kan tänka dig att dela rum så ligger hyran på 3000kr/pers för dubbelrummet. Det går skidbussar in till skisentrat några gånger om dagen. annars brukar vi gå(40min) eller åka längdskidor(det går spår till byn & till skisentrat). Vi har också en bil som vi använder ibland. Intresserad? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bulbul, post: 503733, member: 90668"] Det är ledigt resten av säsongen. enkelrummet har en hyra på 4000kr/månaden, har du någon kompis du kan ta med dig/kan tänka dig att dela rum så ligger hyran på 3000kr/pers för dubbelrummet. Det går skidbussar in till skisentrat några gånger om dagen. annars brukar vi gå(40min) eller åka längdskidor(det går spår till byn & till skisentrat). Vi har också en bil som vi använder ibland. Intresserad? :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Hemsedal finnes
Tillbaka
Topp