Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Hemsedal för två dec till maj 17/18
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LukasAmundin" data-source="post: 1091202" data-attributes="member: 163143"><p>Tjena hej!</p><p></p><p>Jag och min kompis har nu tagit tjänstledigt från våra arbeten och har fått jobb i Hemsedal hela vintern. Vi båda är riktigt laddade men också något ångestdrabbade då vi inte har något boende. Så det jag försöker att få fram är om det är någon som har två sängar att erbjuda i 5-6 månader? Vi båda är väldigt öppensinnad och kan gärna dela ett boende med andra. Så alltså, om du har ett boende och känner du sugen på att dela med oss eller om du har ett boende som står tomt så är du varmt välkommen att höra av dig! </p><p></p><p>Lukas.amundin@fors.se</p><p></p><p>Hälsningar, Lukas och Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LukasAmundin, post: 1091202, member: 163143"] Tjena hej! Jag och min kompis har nu tagit tjänstledigt från våra arbeten och har fått jobb i Hemsedal hela vintern. Vi båda är riktigt laddade men också något ångestdrabbade då vi inte har något boende. Så det jag försöker att få fram är om det är någon som har två sängar att erbjuda i 5-6 månader? Vi båda är väldigt öppensinnad och kan gärna dela ett boende med andra. Så alltså, om du har ett boende och känner du sugen på att dela med oss eller om du har ett boende som står tomt så är du varmt välkommen att höra av dig! Lukas.amundin@fors.se Hälsningar, Lukas och Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Hemsedal för två dec till maj 17/18
Tillbaka
Topp