Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Ischgl?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smatter" data-source="post: 95921" data-attributes="member: 46157"><p>Tja grabbar! Ja o en polare har liknande planer som er, ska åka till samma ställe i mellandagarna. Vi har redan 2 polare som är där nere nu, de säger att det är nice, inte så många skibums som St Anton, men endå go stämning. Massa rikt folk, poschar överallt. De hade tydligen fixat jobba där nere väldigt enkelt, o de har ett boende en bit ifrån, men det var helt nybyggt o billigt! Så hoppas detta var till nytta, skriv om ni har några frågor, annars synes vi! Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smatter, post: 95921, member: 46157"] Tja grabbar! Ja o en polare har liknande planer som er, ska åka till samma ställe i mellandagarna. Vi har redan 2 polare som är där nere nu, de säger att det är nice, inte så många skibums som St Anton, men endå go stämning. Massa rikt folk, poschar överallt. De hade tydligen fixat jobba där nere väldigt enkelt, o de har ett boende en bit ifrån, men det var helt nybyggt o billigt! Så hoppas detta var till nytta, skriv om ni har några frågor, annars synes vi! Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Ischgl?
Tillbaka
Topp