Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Boende i kläppen v:8
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 505138" data-attributes="member: 53337"><p>www.limastugby.se</p><p></p><p>världens bästa boende om du ska till kläppen! ägs av en snubbe som heter Dick, hur skön som helst!</p><p></p><p>ligger 15 min med bil från kläppen, men dick kör nog er utan problem ska du se! billigt som fasen är de också, han tar 100:- natten per person!</p><p></p><p>du kan ju testa att ringa han iallafall! ingen åldersgräns för att bo där heller, och han har en affär där han svänger förbi på väg hem från backen som man kan köpa mat på, perfekt helt enkelt! jag skulle rekomendera hans boende till ALLA som ska till kläppen, vi var där ett gäng förut.. heelt underbar snubbe som driver det, sjukt trevlig!</p><p></p><p>lycka till med boendet!</p><p>/jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 505138, member: 53337"] www.limastugby.se världens bästa boende om du ska till kläppen! ägs av en snubbe som heter Dick, hur skön som helst! ligger 15 min med bil från kläppen, men dick kör nog er utan problem ska du se! billigt som fasen är de också, han tar 100:- natten per person! du kan ju testa att ringa han iallafall! ingen åldersgräns för att bo där heller, och han har en affär där han svänger förbi på väg hem från backen som man kan köpa mat på, perfekt helt enkelt! jag skulle rekomendera hans boende till ALLA som ska till kläppen, vi var där ett gäng förut.. heelt underbar snubbe som driver det, sjukt trevlig! lycka till med boendet! /jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Boende i kläppen v:8
Tillbaka
Topp