Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i MORZINE/AVORIAZ sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JeyBee" data-source="post: 191035" data-attributes="member: 39930"><p>Tjo.!</p><p>Nu är det så att jag har bestämt mej för att spendera vintern i Morzine eller Avoriaz!</p><p>Men det är ju näst intill OMÖJLIGT att hitta någe bra boende! </p><p>Vi är 2 st tokgalna, tjej 20 och kille 22 som ska dra.. och det finns i princip bara boenden för 6-8 pers.. så vi söker nu skönt skid/snowboard folk som vill göra en säsong i detta puder/park paradis!</p><p>Ni får självklart hjälpa till att hitta boende? </p><p>Eller ännu bättre, har ni redan boende och behöver 2 st till ?</p><p></p><p>Vi hade tänkt åka ca 25e Dec och stanna tills 30e April</p><p>Vi åker skidor/snowboard båda 2 , dricker öl och kramar snöbollar...</p><p></p><p>SKRIIIIIIKKKK om ni har boende åt oss eller i allafall vill vara med och dela på en lya!</p><p></p><p>See you in Morzine!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JeyBee, post: 191035, member: 39930"] Tjo.! Nu är det så att jag har bestämt mej för att spendera vintern i Morzine eller Avoriaz! Men det är ju näst intill OMÖJLIGT att hitta någe bra boende! Vi är 2 st tokgalna, tjej 20 och kille 22 som ska dra.. och det finns i princip bara boenden för 6-8 pers.. så vi söker nu skönt skid/snowboard folk som vill göra en säsong i detta puder/park paradis! Ni får självklart hjälpa till att hitta boende? Eller ännu bättre, har ni redan boende och behöver 2 st till ? Vi hade tänkt åka ca 25e Dec och stanna tills 30e April Vi åker skidor/snowboard båda 2 , dricker öl och kramar snöbollar... SKRIIIIIIKKKK om ni har boende åt oss eller i allafall vill vara med och dela på en lya! See you in Morzine! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i MORZINE/AVORIAZ sökes!
Tillbaka
Topp