Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Nelson (Whitewater)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ella_swan94" data-source="post: 1079123" data-attributes="member: 149089"><p>Hej alla friåkarvänner och andra!</p><p></p><p>Jag och</p><p> [USER=54815]@corin[/USER] vill jättesupergärna till Nelson i vinter för vi var där förra året och kunde konstatera att en gång inte räcker för en så fantastisk plats. Skidåkningen i Whitewater är verkligen så sjukt bra, liksom pillowlines från liften...(säg det inte till någon) och sjukt bra möjligheter för turande. I år hittils har det redan snöat 145 cm!! Och Nelson är min favoritstad i Kanada! </p><p></p><p>Hur som helst att hitta boende är inte lätt och vi vill gärna dela med någon/några för då finns det fler, bättre och billigare boenden. Och för det är kul. Vi vill vara där ca 7 jan- 7 mars. Är det någon som vill hänga på och bo med oss? Eller någon som ska dit och har plats i boendet? Eller någon som vet någon som kan vara intresserad? </p><p></p><p>Snälla hjälp oss! Det är lite kris för vi har inte råd att köpa flyg om vi inte får något hyffsat billigt boende, och det är så svårt för två. Och vi vill boka snart innan flygen är för dyra! (Btw alla ni som tänker att det är för dyrt, det kostar mindre än man tror. Mindre än jag trodde i alla fall. Hör av er så kan jag dela med mig av vår lilla budgetplan)</p><p></p><p>Kom det blir kul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ella_swan94, post: 1079123, member: 149089"] Hej alla friåkarvänner och andra! Jag och [USER=54815]@corin[/USER] vill jättesupergärna till Nelson i vinter för vi var där förra året och kunde konstatera att en gång inte räcker för en så fantastisk plats. Skidåkningen i Whitewater är verkligen så sjukt bra, liksom pillowlines från liften...(säg det inte till någon) och sjukt bra möjligheter för turande. I år hittils har det redan snöat 145 cm!! Och Nelson är min favoritstad i Kanada! Hur som helst att hitta boende är inte lätt och vi vill gärna dela med någon/några för då finns det fler, bättre och billigare boenden. Och för det är kul. Vi vill vara där ca 7 jan- 7 mars. Är det någon som vill hänga på och bo med oss? Eller någon som ska dit och har plats i boendet? Eller någon som vet någon som kan vara intresserad? Snälla hjälp oss! Det är lite kris för vi har inte råd att köpa flyg om vi inte får något hyffsat billigt boende, och det är så svårt för två. Och vi vill boka snart innan flygen är för dyra! (Btw alla ni som tänker att det är för dyrt, det kostar mindre än man tror. Mindre än jag trodde i alla fall. Hör av er så kan jag dela med mig av vår lilla budgetplan) Kom det blir kul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Nelson (Whitewater)
Tillbaka
Topp