Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Oslo/Grünerløkka uthyres!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="btm" data-source="post: 485054" data-attributes="member: 52173"><p>Hej </p><p>Bor i Oslo nu men tänkt och bege mig härifrån i början på nästa mån.</p><p>Så om någon är intresserad av att hyra ett rum på Grünerløkka så hör av dig!</p><p>Är ca: 10-15min gång till centrum. mycket bra läge.</p><p>Rummet är ca 10kvm stort och ligger i en 5:a.</p><p>Två andra rum i lägenheten kommer också att bli lediga från och med 1:a dec. Om det är fler som vill flytta in.</p><p></p><p>Hyran ligger på 4300/mån per rum.</p><p>Dep: 3 mån hyror</p><p>ingen uppsägningstid, är bara att fixa någon som tar rummet efter dig.</p><p></p><p>Ring på tele: 004740308787 eller maila på platinum47@hotmail.com</p><p></p><p>/Björn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="btm, post: 485054, member: 52173"] Hej Bor i Oslo nu men tänkt och bege mig härifrån i början på nästa mån. Så om någon är intresserad av att hyra ett rum på Grünerløkka så hör av dig! Är ca: 10-15min gång till centrum. mycket bra läge. Rummet är ca 10kvm stort och ligger i en 5:a. Två andra rum i lägenheten kommer också att bli lediga från och med 1:a dec. Om det är fler som vill flytta in. Hyran ligger på 4300/mån per rum. Dep: 3 mån hyror ingen uppsägningstid, är bara att fixa någon som tar rummet efter dig. Ring på tele: 004740308787 eller maila på platinum47@hotmail.com /Björn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Oslo/Grünerløkka uthyres!
Tillbaka
Topp