Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i österrike?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin_G" data-source="post: 139974" data-attributes="member: 13940"><p>hey... då var det vinter igen, och jag har bestämt mig för att spendera resten av den i alperna.. åka skidor, äta apfelstrudel och dricka jäger. kanske ska man försöka sig på att prata tyska också.. har inte riktigt bestämt mig för det ännu.</p><p></p><p>jaja, till saken: jag har ingenstans att bo. finns det någon som har ett badkar eller ett vardagsrums-bord till övers? eller kanske rent utav en säng?</p><p></p><p>hade tänkt att flyga ner i början av jan och stanna sålänge det är möjligt. gärna till st anton eller bad gastein. jag är 21 år, snäll, glad, ödmjuk och alldeles alldeles underbar.... eller nått...</p><p></p><p>om det är någon som vet nånstans där jag kan bo kan ni väll hojta till..det behöver absolut inte vara nått märkvärdigt... hör av er antingen här på freeride eller på martin_gidlund@hotmail.com eller ringa på 0704 696 099...</p><p></p><p></p><p>hoppas att det är någon/några som vill ha mig som roomie...</p><p></p><p>Med vänliga hälsningar/ Martin Gidlund</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin_G, post: 139974, member: 13940"] hey... då var det vinter igen, och jag har bestämt mig för att spendera resten av den i alperna.. åka skidor, äta apfelstrudel och dricka jäger. kanske ska man försöka sig på att prata tyska också.. har inte riktigt bestämt mig för det ännu. jaja, till saken: jag har ingenstans att bo. finns det någon som har ett badkar eller ett vardagsrums-bord till övers? eller kanske rent utav en säng? hade tänkt att flyga ner i början av jan och stanna sålänge det är möjligt. gärna till st anton eller bad gastein. jag är 21 år, snäll, glad, ödmjuk och alldeles alldeles underbar.... eller nått... om det är någon som vet nånstans där jag kan bo kan ni väll hojta till..det behöver absolut inte vara nått märkvärdigt... hör av er antingen här på freeride eller på martin_gidlund@hotmail.com eller ringa på 0704 696 099... hoppas att det är någon/några som vill ha mig som roomie... Med vänliga hälsningar/ Martin Gidlund [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i österrike?
Tillbaka
Topp