carlenoksson
Ny medlem
Boende i ÖSTERRIKE
Hej,
vi är två glada grabbar som söker BOENDE i nån skidort i ÖSTERRIKE under MARS+-nån vecka. Vanligtvis studerar vi i München och kommer inte göra en hel säsong men skulle gärna komma iväg runt en månad. Har någon kontakter eller två sängplatser lediga under denna tiden är vi mycket intresserade.
Hör av er på mail!
Carl Enoksson
i01caren@island.liu.se
vi är två glada grabbar som söker BOENDE i nån skidort i ÖSTERRIKE under MARS+-nån vecka. Vanligtvis studerar vi i München och kommer inte göra en hel säsong men skulle gärna komma iväg runt en månad. Har någon kontakter eller två sängplatser lediga under denna tiden är vi mycket intresserade.
Hör av er på mail!
Carl Enoksson
i01caren@island.liu.se