Boende i Rossland

ganis

Ny medlem
Boende i Rossland
Tänkte tillbringa säsongen i Rossland/Red Mountain den här vintern och undrar ifall någon som har varit där har tips på boende? Vet ni ifall det kan vara svårt att fixa?

Tacksam för hjälp!

Boende i Rossland
Hallå,

har inte säsongat i Rossland, men vad jag förstått ska det inte vara några jätteproblem. Kolla in www.unred.com

/P

Boende i Rossland
Tjena

Tycker att du har valt helt rätt! gjorde säsong i rossland förra året och det var grymt!

Se till att ni har i varje fall en veckas boende innan ni åker, det fanns mycket att välja på när man väl var där, då i varje fall.

Det dryga är att det oftast är omöblerade lägenheter. men det är bara att plocka en soffa från gatan som nån vänlig själ ställt ut.

Vi fixade boende hemifrån för hela säsongen och jag tror att vi tappade rätt så mycket pengar på det. Vi betalade 800 canD i månaden men jag tror att man kan få ner det till åtminstone 500 canD?! å andra sidan hade vi ett fullt inrett två-våningshus, med diskmaskin och tvättmaskin!

Vi gick in på rossland.com och skickde mail till alla addresser vi hittade, och på så sätt fick vi napp på ett hus!

Ett litet tips på slutet, skippa och flyg med KLM. dom är ioch för sig billigast men vad fan gör det när man var tvungen att vänta på bagaget i 12 dar!

Hälsa Uplander Hotel och glöm inte cowboy-hatten!!!

Klas

Tillbaka
Topp