Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Rossland
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TigerKlas" data-source="post: 23075" data-attributes="member: 29258"><p>Tjena </p><p></p><p>Tycker att du har valt helt rätt! gjorde säsong i rossland förra året och det var grymt!</p><p></p><p>Se till att ni har i varje fall en veckas boende innan ni åker, det fanns mycket att välja på när man väl var där, då i varje fall. </p><p></p><p>Det dryga är att det oftast är omöblerade lägenheter. men det är bara att plocka en soffa från gatan som nån vänlig själ ställt ut.</p><p></p><p>Vi fixade boende hemifrån för hela säsongen och jag tror att vi tappade rätt så mycket pengar på det. Vi betalade 800 canD i månaden men jag tror att man kan få ner det till åtminstone 500 canD?! å andra sidan hade vi ett fullt inrett två-våningshus, med diskmaskin och tvättmaskin! </p><p></p><p>Vi gick in på rossland.com och skickde mail till alla addresser vi hittade, och på så sätt fick vi napp på ett hus!</p><p></p><p>Ett litet tips på slutet, skippa och flyg med KLM. dom är ioch för sig billigast men vad fan gör det när man var tvungen att vänta på bagaget i 12 dar!</p><p></p><p>Hälsa Uplander Hotel och glöm inte cowboy-hatten!!!</p><p></p><p>Klas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TigerKlas, post: 23075, member: 29258"] Tjena Tycker att du har valt helt rätt! gjorde säsong i rossland förra året och det var grymt! Se till att ni har i varje fall en veckas boende innan ni åker, det fanns mycket att välja på när man väl var där, då i varje fall. Det dryga är att det oftast är omöblerade lägenheter. men det är bara att plocka en soffa från gatan som nån vänlig själ ställt ut. Vi fixade boende hemifrån för hela säsongen och jag tror att vi tappade rätt så mycket pengar på det. Vi betalade 800 canD i månaden men jag tror att man kan få ner det till åtminstone 500 canD?! å andra sidan hade vi ett fullt inrett två-våningshus, med diskmaskin och tvättmaskin! Vi gick in på rossland.com och skickde mail till alla addresser vi hittade, och på så sätt fick vi napp på ett hus! Ett litet tips på slutet, skippa och flyg med KLM. dom är ioch för sig billigast men vad fan gör det när man var tvungen att vänta på bagaget i 12 dar! Hälsa Uplander Hotel och glöm inte cowboy-hatten!!! Klas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Rossland
Tillbaka
Topp