Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Durchfallman" data-source="post: 60037"><p>Va i saalbach säsongen 01/02....vi bodde sådär...men vi fick tips om en pension som hette nåt i stil med "pension troll" eller nåt!? ett stort troll målat på huset! som ligger helt okej i förhållande till centrum, skulle vara ganska billigt, tillgång till tvättmaskin osv (så era overaller/läderbyxor blir rena,hehe) Så gå in och spana efter det på www.saalbach.com....</p><p></p><p>Annars finns ju det mycket uppskattade "Haus Znopp" mycket centralt...</p><p></p><p>hej hej</p><p></p><p>/per</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Durchfallman, post: 60037"] Va i saalbach säsongen 01/02....vi bodde sådär...men vi fick tips om en pension som hette nåt i stil med "pension troll" eller nåt!? ett stort troll målat på huset! som ligger helt okej i förhållande till centrum, skulle vara ganska billigt, tillgång till tvättmaskin osv (så era overaller/läderbyxor blir rena,hehe) Så gå in och spana efter det på www.saalbach.com.... Annars finns ju det mycket uppskattade "Haus Znopp" mycket centralt... hej hej /per [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Saalbach
Tillbaka
Topp