Boende i Serre Chevalier

  • Trådstartare Trådstartare MGP
  • Start datum Start datum

MGP

Medlem
Boende i Serre Chevalier
Tjena

Jag behöver boende i serre chevalier nu i januari och några månader framöver. Just nu är vi två men kan hända att det bara blir jag. Hör av om det finns plats!!
tack tack
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp