Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i st anton 1 plats ledig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krusher" data-source="post: 569740" data-attributes="member: 79469"><p>Tjena!</p><p></p><p>jag har boende i st anton 5 från downtown!</p><p></p><p>Lägenheten kostar 10.000 euro och tänkte att vi kan vara 3st som delar på det!</p><p></p><p>2 sängar o en på soffan får det bli men va fan sånt får man ta!</p><p></p><p>Åker ner först o främst för skidåkningen men en hel del festande kommer det bli också!</p><p></p><p></p><p>Sugen?</p><p></p><p></p><p>Hör av dig </p><p></p><p>Christoffer Olsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krusher, post: 569740, member: 79469"] Tjena! jag har boende i st anton 5 från downtown! Lägenheten kostar 10.000 euro och tänkte att vi kan vara 3st som delar på det! 2 sängar o en på soffan får det bli men va fan sånt får man ta! Åker ner först o främst för skidåkningen men en hel del festande kommer det bli också! Sugen? Hör av dig Christoffer Olsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i st anton 1 plats ledig!
Tillbaka
Topp