Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena! Jag och en kompis kommer ner den 24 mars. Om det fortfarande är ledigt då är jag intresserad! Var i st.jakob ligger det? Vad heter stället? / Li
jag kommer ner den 11 mars (söndag).. och kommer att stanna hela säsongen ut.. är du kvat tills dess?? eller åker du hem direkt i början av mars?? vart ligger det i St:jakob? och vad heter det?