Boende i st anton från 1a april!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

nirre

Medlem
Boende i st anton från 1a april!
Boende för två personer finns i St jakob. Boendet kostar 17 euro per person och natt. Egen dusch, eget kök, solig uteplats, schysst TV med TV4!!
 
Senast ändrad:
Boende i st anton från 1a april!
Tjena! Jag och en kompis kommer ner den 24 mars. Om det fortfarande är ledigt då är jag intresserad! Var i st.jakob ligger det? Vad heter stället? / Li
 
Senast ändrad:
Boende i st anton från 1a april!
jag kommer ner den 11 mars (söndag).. och kommer att stanna hela säsongen ut.. är du kvat tills dess?? eller åker du hem direkt i början av mars?? vart ligger det i St:jakob? och vad heter det?

over.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp