Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i St Anton från och med IMORGON sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brantklippare" data-source="post: 1034833" data-attributes="member: 139111"><p>Jag heter Arvid är 25 år gammal och pluggar juridik i Uppsala men har tagit en paus från studierna denna termin. Har köpt en bil och reser runt i Alperna och åker skidor helt enkelt. Efter Italien och Schweiz har turen nu kommit till Anton där jag tidigare har gjort två säsonger. </p><p></p><p>Jag hade ett boende fixat på ett ställe där jag jobbat en gång i tiden men sket sig i sista minuten så nu letar jag febrilt efter ett nytt. Hade tänkt att vara i Anton från och med imorgon 11 februari tills början på mars. Hur ser läget ut? Har någon en bädd ledig? </p><p></p><p>absolut ALLT är av intresse!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brantklippare, post: 1034833, member: 139111"] Jag heter Arvid är 25 år gammal och pluggar juridik i Uppsala men har tagit en paus från studierna denna termin. Har köpt en bil och reser runt i Alperna och åker skidor helt enkelt. Efter Italien och Schweiz har turen nu kommit till Anton där jag tidigare har gjort två säsonger. Jag hade ett boende fixat på ett ställe där jag jobbat en gång i tiden men sket sig i sista minuten så nu letar jag febrilt efter ett nytt. Hade tänkt att vara i Anton från och med imorgon 11 februari tills början på mars. Hur ser läget ut? Har någon en bädd ledig? absolut ALLT är av intresse! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i St Anton från och med IMORGON sökes
Tillbaka
Topp