Boende i St Anton ifrån 16 januari

nofa

Ny medlem
Boende i St Anton ifrån 16 januari
Vi e 2 st (en kille å en tjej) som kommer ner t st:Anton den 16:e och behöver nån stanns att bo för ett bra
tag framåt. Allt e av intresse, speciellt budget varianter-vi har absolut INGA komfort krav! Kontakta oss här,
på kei-o@spray.se eller 0707 900 606 //Nova
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp