Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St Anton ledigt nu & säs. 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Natly" data-source="post: 547733" data-attributes="member: 75723"><p>Hej! </p><p>Jag är en ensam tjej(än så länge) på 21 år, och jag tänkte att nu är tiden inne att söka boende, jobb, hitta ytterligare människor som är inne på samma grej.</p><p>Detta blir min andra säsong då jag va i Åre, Sverige säsong 07/08.</p><p>Jag är medelåkare på både skidor och snowboard.</p><p></p><p>Jag vet inte så mycket om St. Anton, så jag är väldigt glad om jag kan få en recension om skidåkning, kultur, folk, patyliv, ja hela atmosfären i St. Anton.</p><p>Hur mycket cash borde man ha minimum i fickan då man anländer och för de första månaderna? </p><p>Hur ser det ut med jobb?Söka innnan men åker? Eller åka ner tidigt och söka på plats?</p><p></p><p>Tacksam för svar! Då jag är intressead av att hyra boende av denna trevliga tant så som du beskriver henne=)</p><p></p><p>CHEERS! Nathalie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natly, post: 547733, member: 75723"] Hej! Jag är en ensam tjej(än så länge) på 21 år, och jag tänkte att nu är tiden inne att söka boende, jobb, hitta ytterligare människor som är inne på samma grej. Detta blir min andra säsong då jag va i Åre, Sverige säsong 07/08. Jag är medelåkare på både skidor och snowboard. Jag vet inte så mycket om St. Anton, så jag är väldigt glad om jag kan få en recension om skidåkning, kultur, folk, patyliv, ja hela atmosfären i St. Anton. Hur mycket cash borde man ha minimum i fickan då man anländer och för de första månaderna? Hur ser det ut med jobb?Söka innnan men åker? Eller åka ner tidigt och söka på plats? Tacksam för svar! Då jag är intressead av att hyra boende av denna trevliga tant så som du beskriver henne=) CHEERS! Nathalie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St Anton ledigt nu & säs. 09/10
Tillbaka
Topp