Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende I St Anton önskas!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="condoleezza" data-source="post: 372425" data-attributes="member: 77942"><p>Tjena!</p><p>Jag är en kille på 23 år som nu har bestämmt mig för att dra ner till St Anton. Knasen är att jag inte har någonstans att bo och eftersom jag inte kan dra mitten av november(jobbet) så kan man ju inte räkna med o få jobb direkt. Vilket inte är nått problem om det finns någon där ute som har en plats över i sitt boende. Tänkte dra så snabbt som möjligt så det blir början av december. Hör gärna av er till mig.</p><p></p><p>/Johannes</p><p>iamhannes@gmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="condoleezza, post: 372425, member: 77942"] Tjena! Jag är en kille på 23 år som nu har bestämmt mig för att dra ner till St Anton. Knasen är att jag inte har någonstans att bo och eftersom jag inte kan dra mitten av november(jobbet) så kan man ju inte räkna med o få jobb direkt. Vilket inte är nått problem om det finns någon där ute som har en plats över i sitt boende. Tänkte dra så snabbt som möjligt så det blir början av december. Hör gärna av er till mig. /Johannes iamhannes@gmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende I St Anton önskas!
Tillbaka
Topp