Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BOENDE I ST. ANTON ÖVER JUL OCH NYÅR, någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tamara" data-source="post: 468222" data-attributes="member: 65586"><p>St. Anton över jul och nyår? Jag och min bästa vän tänkte dra dit för underbara åk, träffa skönt folk och förhoppningsvis lite partajande..! Söker dock efter ett tillfälligt boende?</p><p></p><p>Vore kanon med tips på vart man kan hitta billigt men centralt boende eller en lägenhet med plats för två under tre veckor. Kontakta mig här eller lägg till på msn: kippis_90@hotm..</p><p></p><p>Take care.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tamara, post: 468222, member: 65586"] St. Anton över jul och nyår? Jag och min bästa vän tänkte dra dit för underbara åk, träffa skönt folk och förhoppningsvis lite partajande..! Söker dock efter ett tillfälligt boende? Vore kanon med tips på vart man kan hitta billigt men centralt boende eller en lägenhet med plats för två under tre veckor. Kontakta mig här eller lägg till på msn: kippis_90@hotm.. Take care. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BOENDE I ST. ANTON ÖVER JUL OCH NYÅR, någon?
Tillbaka
Topp