Boende i St Anton (st jakob)

jonas_grenna

Ny medlem
Tja. har fått napp på boende i St Anton (st jakob). men tiden e knapp om att bestämma sej.
Det är ett rum "in the basement" hur det nu kan se ut, med litet kök, dusch o wc, tv och bredband(ingår i hyran). nära till affär och skidbuss. finns plats för 2 pers, dvs en till utöver mej och hyran är 700 euro/månad. alltså 350 euro/månad/pers vilket är ett väldigt bra pris. vet dock inte hur rummet ser ut men för det låga priset antar ja att man kan acceptera det mesta.

jag är 22 årig grabb från gränna i småland som gillar skid- o brädåkning, resor o fest. kommer satsa på att hitta ett jobb där nere som täcker hyra och mat, resten av tiden vill ja ägna åt att bli sjukt mkt bättre på min skid- o snowboardåkning.svara här eller lämna mailadress så kan vi höras mer om det låter intressant för nån av er!
Cheers!

hej jag heter Erik och är 21 år gammal väldigt intresserad av det du har att erbjuda. Lite smått panik me boende. ja ha så ja kan betala hyran för 2 månader framåt. o tänker satsa på att hitta jobb. sen är det brädan som gäller. och lite festande. Men mest jobb. Snälla säg att du ha denna plats kvar! Du kan nå mig på mailen: Landinmeistern@hotmail.com

MVH/erik

Tja när har du tillgång till det rummet då ?? Jag tänkte dra ner till januari och är i samma situation som förgående:)
Ja är också en kille på 22 som håller till i göteborg och är sjukt taggat på att dra ner. Åker också skidor och bräda men blir bara skidorna som får följa med ner. Är skidlärare så kan allt ge lite tips till dig. Är mycket intresserad iallafall. ogren.niklas@gmail.com

Hej,

dum fråga kanske, men värt ett försök; Det finns möjligtvis inte plats för två personer till (tre totalt alltså)?
Vi har lite smått panik med boendet då allting körde ihop sig i sista stund..
Vi planerar hur som helst att åka ner i nästa vecka och stanna till nån gång i april.
20 och 21 år, två kompisar från Skåne.
Hör gärna av dig :)

Tjena när finns rummet tillgängligt? Jag är en kille på 19 år som är sjukt sugen på att dra ner till st anton nu när som helst för att söka jobb och då kunna stanna sesongen ut. Jag har 2 polare som åker ner 17:e dec och som har boende dom 2 första veckorna men det har inte jag. hade vart grymt att det finns plats kvar!
Åker bräda och gillar att festa :) hade bra!

Mvh anton

Tillbaka
Topp