Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St Anton uthyres
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EvelinaRickert" data-source="post: 1049096" data-attributes="member: 150294"><p>Hej alla glada! </p><p>Det är så att jag och min kompis har hyrt en etta på 28 kvm passande för två vänner eller par. Den ligger 10 min promenad från centrum i St Anton. Vi har hyrt den från 1 december men problemet är att vi inte kan åka ner förrän i januari så vi undrar nu om det finns två som är intresserade av att hyra lägenheten i december för en billig peng. Om du/ni är intresserade hör av er så fort som möjligt, priset är förhandlingsbart. </p><p></p><p>Ses i st anton! / Evelina och Lina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EvelinaRickert, post: 1049096, member: 150294"] Hej alla glada! Det är så att jag och min kompis har hyrt en etta på 28 kvm passande för två vänner eller par. Den ligger 10 min promenad från centrum i St Anton. Vi har hyrt den från 1 december men problemet är att vi inte kan åka ner förrän i januari så vi undrar nu om det finns två som är intresserade av att hyra lägenheten i december för en billig peng. Om du/ni är intresserade hör av er så fort som möjligt, priset är förhandlingsbart. Ses i st anton! / Evelina och Lina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St Anton uthyres
Tillbaka
Topp