Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i st anton v14!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="radioleg" data-source="post: 420613" data-attributes="member: 40563"><p>Kolla in Haus Löwen (har jag för mig att det heter). De har knappast en hemsida då det drivs av ett mkt gammalt par. Det är mest en bondgård med lite rum i källaren. Boka kan man heller inte göra, det är bara att komma dit och hoppas på det bästa. Sen får du inte vara tjej heller, det tycker dom inte om. Jag var där för tre år sedan mså vissa saker kan ju ha ändrats (t.ex. kan de ha dött). Men om ni kommer ner dit och inte har någonstans att ta vägen så är det ett billigt alternativ.</p><p></p><p>ha så skoj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="radioleg, post: 420613, member: 40563"] Kolla in Haus Löwen (har jag för mig att det heter). De har knappast en hemsida då det drivs av ett mkt gammalt par. Det är mest en bondgård med lite rum i källaren. Boka kan man heller inte göra, det är bara att komma dit och hoppas på det bästa. Sen får du inte vara tjej heller, det tycker dom inte om. Jag var där för tre år sedan mså vissa saker kan ju ha ändrats (t.ex. kan de ha dött). Men om ni kommer ner dit och inte har någonstans att ta vägen så är det ett billigt alternativ. ha så skoj. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i st anton v14!
Tillbaka
Topp