Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nordan" data-source="post: 53250" data-attributes="member: 9503"><p>Vad Dexter här ovan skriver är fullkomligt rätt! </p><p></p><p>Jag skulle kunna lägga till tusentals av berättelser om när t.ex kärringen kom in och slängde en sko i nyllet på¨mig när vi hade förfest eller när hon stal sprit och fyllde upp med vatten.... Ja du, det är ta mig fan helt otroligt detta hus av skabb!</p><p></p><p></p><p>..men det vart ju en del rätt tokiga förfester <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nordan, post: 53250, member: 9503"] Vad Dexter här ovan skriver är fullkomligt rätt! Jag skulle kunna lägga till tusentals av berättelser om när t.ex kärringen kom in och slängde en sko i nyllet på¨mig när vi hade förfest eller när hon stal sprit och fyllde upp med vatten.... Ja du, det är ta mig fan helt otroligt detta hus av skabb! ..men det vart ju en del rätt tokiga förfester :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St Anton
Tillbaka
Topp