Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="absorbater" data-source="post: 126358"><p>Hur är det egentligen med boende om man jobbar.. Vad jag har förstått så ska det väl ingå i många jobb man tar, men nu har jag hittat ett jobb där det inte fanns möjlighet til bostad. Vad är alternativen då? Jag var i Anton med 4 polare förra året och vår lägenhet gick på någonstans runt 10000:- för en vecka vilket ju inte riktigt känns som ett alternativ nu..</p><p></p><p>Man lär väl inte bo på vandrarhem hela sässongen.. </p><p></p><p>/Calle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="absorbater, post: 126358"] Hur är det egentligen med boende om man jobbar.. Vad jag har förstått så ska det väl ingå i många jobb man tar, men nu har jag hittat ett jobb där det inte fanns möjlighet til bostad. Vad är alternativen då? Jag var i Anton med 4 polare förra året och vår lägenhet gick på någonstans runt 10000:- för en vecka vilket ju inte riktigt känns som ett alternativ nu.. Man lär väl inte bo på vandrarhem hela sässongen.. /Calle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St anton
Tillbaka
Topp