Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petreus" data-source="post: 127223" data-attributes="member: 52695"><p>Tjena Tjejer...</p><p>Självklart är boendet och jobbet redan fixat. Jag ska kanske ner dit i slutet av November och jag, med mina fem kompisar, har en lägenhet mitt i centrum brevid den största liften. Lägenheten är på 80kvm, två balkonger, storarum, två sovrum, kök, badkar, kabel-tv, tillhörande garage, tillhörande tvättstuga m.m.</p><p>Grejen är att jag ska kanske vara själv eller med en mer kompis till slutet av december. Då skulle ni kunna bo hos oss medans ni hittar ett eget place att bo i......</p><p>Desutom har jag kanske två små lägenheter som vi får från vårt jobb, där vi inte ska bo, som man kanske får hyra? Men det får jag veta när jag är där.</p><p>Låter det ok.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petreus, post: 127223, member: 52695"] Tjena Tjejer... Självklart är boendet och jobbet redan fixat. Jag ska kanske ner dit i slutet av November och jag, med mina fem kompisar, har en lägenhet mitt i centrum brevid den största liften. Lägenheten är på 80kvm, två balkonger, storarum, två sovrum, kök, badkar, kabel-tv, tillhörande garage, tillhörande tvättstuga m.m. Grejen är att jag ska kanske vara själv eller med en mer kompis till slutet av december. Då skulle ni kunna bo hos oss medans ni hittar ett eget place att bo i...... Desutom har jag kanske två små lägenheter som vi får från vårt jobb, där vi inte ska bo, som man kanske får hyra? Men det får jag veta när jag är där. Låter det ok..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende i St Anton
Tillbaka
Topp