Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i st anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KoRnflakez" data-source="post: 247864" data-attributes="member: 68814"><p>Gokväll!</p><p></p><p>Har sett att det verkar vara ganska många som söker boende i st anton.</p><p>Jag och en kompis hade tänkt åka ner i mitten av januari till slutet av mars.</p><p>Men det är svindyrt om man ska ha tag i en lägenhet för två, dessutom är det betydligt roligare om man är lite fler.</p><p></p><p>Är det någon/några som är intresserad av att gå ihop och söka en lite större lägenhet?</p><p>Är hyran inte alltför dyr så kan vi även tänka oss betala för en extra månad om ni planerat att stanna längre / komma dit lite tidigare. Alternativt att man hyr ut till någon månadsbum.</p><p></p><p></p><p>Alternativt om någon har plats över till två stycken redan nu.</p><p></p><p>Men ja, om någon är intresserad av detta förslaget eller vill veta något mer så är det bara att skicka iväg ett mail till mig eller att ringa mig på tel: +46733 52 98 51</p><p></p><p>(PS. Det kan även vara intressant med andra orter, men i första hand st anton)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KoRnflakez, post: 247864, member: 68814"] Gokväll! Har sett att det verkar vara ganska många som söker boende i st anton. Jag och en kompis hade tänkt åka ner i mitten av januari till slutet av mars. Men det är svindyrt om man ska ha tag i en lägenhet för två, dessutom är det betydligt roligare om man är lite fler. Är det någon/några som är intresserad av att gå ihop och söka en lite större lägenhet? Är hyran inte alltför dyr så kan vi även tänka oss betala för en extra månad om ni planerat att stanna längre / komma dit lite tidigare. Alternativt att man hyr ut till någon månadsbum. Alternativt om någon har plats över till två stycken redan nu. Men ja, om någon är intresserad av detta förslaget eller vill veta något mer så är det bara att skicka iväg ett mail till mig eller att ringa mig på tel: +46733 52 98 51 (PS. Det kan även vara intressant med andra orter, men i första hand st anton) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i st anton
Tillbaka
Topp