Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i st anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KoRnflakez" data-source="post: 248202" data-attributes="member: 68814"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Jag har fått ett par svar i min gästbok också, så jag kommer att börja söka lägenhet från 4 till 8 pers (totalt med er två skulle vi vara 7 st om de som kontaktat mig via gästbok fortfarande är intresserade, en extra kan man säkert få med). Om det skulle vara så att jag bara får tag i någon mindre lägenhet för fyra personer t.ex. så kommer jag att i första hand ta kontakt med de första som skickade till mig.</p><p></p><p>Hoppas detta låter rättvist =)</p><p></p><p>Någon som har en annan lösning så är det bara att skriva.</p><p></p><p>Ha det gott så hörs vi!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KoRnflakez, post: 248202, member: 68814"] Tjenare! Jag har fått ett par svar i min gästbok också, så jag kommer att börja söka lägenhet från 4 till 8 pers (totalt med er två skulle vi vara 7 st om de som kontaktat mig via gästbok fortfarande är intresserade, en extra kan man säkert få med). Om det skulle vara så att jag bara får tag i någon mindre lägenhet för fyra personer t.ex. så kommer jag att i första hand ta kontakt med de första som skickade till mig. Hoppas detta låter rättvist =) Någon som har en annan lösning så är det bara att skriva. Ha det gott så hörs vi! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i st anton
Tillbaka
Topp