Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svenich" data-source="post: 997115" data-attributes="member: 139570"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag är en 22-årig snubbe som just nu hänger i Salzburg men vill dra mig upp i bergen från och med nästa vecka och framåt (tills jag tröttnar tänkte jag säga, men det kommer väl inte hända). </p><p></p><p>Hursomhelst så är jag också sugen på att dela lägenhet om någon har plats i/omkring St. Anton, från och med nu på måndag 4/2 och 2-4 månader framåt beroende på lägenhet och pris. </p><p></p><p>Mycket möjligt att jag drar dit och letar personligen nästa vecka om jag inte hittar något boende i ett område närmare här. Hursomhelst är det ju bra att veta att det finns andra som letar och kanske vill dela.</p><p></p><p>Ha det gött</p><p>Sven</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svenich, post: 997115, member: 139570"] Tjena! Jag är en 22-årig snubbe som just nu hänger i Salzburg men vill dra mig upp i bergen från och med nästa vecka och framåt (tills jag tröttnar tänkte jag säga, men det kommer väl inte hända). Hursomhelst så är jag också sugen på att dela lägenhet om någon har plats i/omkring St. Anton, från och med nu på måndag 4/2 och 2-4 månader framåt beroende på lägenhet och pris. Mycket möjligt att jag drar dit och letar personligen nästa vecka om jag inte hittar något boende i ett område närmare här. Hursomhelst är det ju bra att veta att det finns andra som letar och kanske vill dela. Ha det gött Sven [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St. Anton?
Tillbaka
Topp