Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Arvidlisa88" data-source="post: 998916" data-attributes="member: 139982"><p>Hej! </p><p>Tänkte ge denna tråd en sista chans och se hur det gått för alla st anton-sugna? Jag har fått boende som ingår i mitt jobb men pojkvännen står fortfarande utan och vi har bara 2 dagar kvar där vi bor nu. Som om någon har plats för 1 eller 2 glada skidåkare så hör av er till oss! arvidsson.lisa@icloud.com eller 0680-2013926. </p><p></p><p>Ett annat alternativ är om ngn sitter på en lite större lägenhet (3-6 pers) då vi hittat några här nere att dela med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Arvidlisa88, post: 998916, member: 139982"] Hej! Tänkte ge denna tråd en sista chans och se hur det gått för alla st anton-sugna? Jag har fått boende som ingår i mitt jobb men pojkvännen står fortfarande utan och vi har bara 2 dagar kvar där vi bor nu. Som om någon har plats för 1 eller 2 glada skidåkare så hör av er till oss! arvidsson.lisa@icloud.com eller 0680-2013926. Ett annat alternativ är om ngn sitter på en lite större lägenhet (3-6 pers) då vi hittat några här nere att dela med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St. Anton?
Tillbaka
Topp