Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i st anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LenaFena" data-source="post: 50672" data-attributes="member: 37547"><p>Jag var i st Anton en säsong i år och hann under denna tid bo i centrala st Anton, st Jakob och Pettneu. </p><p>Ska man få boende i st Anton som inte kostar apa får man vara ute i god tid och ha rätt mycket tur. Har du mycket pengar så kan du testa haus Pies, hade några polare som bodde där. Fint, och de fick ta dit kompisar (inte helt självklart i Österrike verkar det som).</p><p>St Jakob är ett bra alternativ. Skidbussarna går bra och det går nattbussar. Jag bodde ungefär halvvägs ut i st Jakob (vid kyrkan) och det tog typ 25 minuter att gå, med mina korta ben. Bor man längst ut i st Jakob kan det nog bli lite drygt att gå. </p><p>Pettneu däremot är en annan femma. Det går inga nattbussar (de slutar gå vid halv 7 och börjar igen vid halv 6 har jag för mig). Tog mig en och en halv timme att gå ut dit (prövade bara en gång, det var inte så lockande att gå själv i djup snö utan gatlyktor).</p><p>Flirsh ligger ännu längre bort än Pettneu...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LenaFena, post: 50672, member: 37547"] Jag var i st Anton en säsong i år och hann under denna tid bo i centrala st Anton, st Jakob och Pettneu. Ska man få boende i st Anton som inte kostar apa får man vara ute i god tid och ha rätt mycket tur. Har du mycket pengar så kan du testa haus Pies, hade några polare som bodde där. Fint, och de fick ta dit kompisar (inte helt självklart i Österrike verkar det som). St Jakob är ett bra alternativ. Skidbussarna går bra och det går nattbussar. Jag bodde ungefär halvvägs ut i st Jakob (vid kyrkan) och det tog typ 25 minuter att gå, med mina korta ben. Bor man längst ut i st Jakob kan det nog bli lite drygt att gå. Pettneu däremot är en annan femma. Det går inga nattbussar (de slutar gå vid halv 7 och börjar igen vid halv 6 har jag för mig). Tog mig en och en halv timme att gå ut dit (prövade bara en gång, det var inte så lockande att gå själv i djup snö utan gatlyktor). Flirsh ligger ännu längre bort än Pettneu... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i st anton
Tillbaka
Topp