Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i st anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smilla" data-source="post: 50673" data-attributes="member: 15539"><p>pettneu e helt ok. det går, som nämnts tidigare, bussar fram till kvällen. om man ska ut på kvällen e det bara att dra ihop massa folk som ska hem samtidigt o dela taxi... eller... gå in på kandahar o stanna tills dom stänger o sen ta första bussen hem på morgonen. funkar hur bra som helst... eller... gå in på traubenkeller i Pettan o stanna där med resten av bummarna o spela biljard hela natten.</p><p>Flirsh ja... bodde där en vecka o det var mindre kul.</p><p>två pubar med knasiga locals o en buss som slutade gå vid 6. inga många bummare som vill dela taxi här heller. försök undvik flirsh om du inte har bil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smilla, post: 50673, member: 15539"] pettneu e helt ok. det går, som nämnts tidigare, bussar fram till kvällen. om man ska ut på kvällen e det bara att dra ihop massa folk som ska hem samtidigt o dela taxi... eller... gå in på kandahar o stanna tills dom stänger o sen ta första bussen hem på morgonen. funkar hur bra som helst... eller... gå in på traubenkeller i Pettan o stanna där med resten av bummarna o spela biljard hela natten. Flirsh ja... bodde där en vecka o det var mindre kul. två pubar med knasiga locals o en buss som slutade gå vid 6. inga många bummare som vill dela taxi här heller. försök undvik flirsh om du inte har bil. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i st anton
Tillbaka
Topp