Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i St. Jakob?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Felix_84" data-source="post: 50677" data-attributes="member: 32513"><p>Hallo</p><p>Någon som vet om det blir ett problem med avstånden om man bor i St. Jakob ? Detta ligger ju ändå i st anton fast lite avskilt. E det för långt att gå på kvällar tex när man ska in mitt i St anton?</p><p></p><p>Och e 300 euro per person/månad rimlig hyra där?</p><p></p><p>E lite kluven, har en lägenhet i chamonix sud som jag tänkt hyra, men så fick jag detta erbjudandet idag, vilket verkar bäst? </p><p>Lägenheten i St Jakob verkar väldigt fin och större än den i Chamonix, och den i Chamonix är lite dyrare, men det är marginellt. Sedan kan jag lite tyska, medans jag inte kan ett ord franska.</p><p>Vad ska man göra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Felix_84, post: 50677, member: 32513"] Hallo Någon som vet om det blir ett problem med avstånden om man bor i St. Jakob ? Detta ligger ju ändå i st anton fast lite avskilt. E det för långt att gå på kvällar tex när man ska in mitt i St anton? Och e 300 euro per person/månad rimlig hyra där? E lite kluven, har en lägenhet i chamonix sud som jag tänkt hyra, men så fick jag detta erbjudandet idag, vilket verkar bäst? Lägenheten i St Jakob verkar väldigt fin och större än den i Chamonix, och den i Chamonix är lite dyrare, men det är marginellt. Sedan kan jag lite tyska, medans jag inte kan ett ord franska. Vad ska man göra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i St. Jakob?
Tillbaka
Topp