Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i St. Jakob?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andreas_Jacobsson" data-source="post: 50679" data-attributes="member: 14079"><p>Herregud!! ta det med en gång. St.jakob är i och för sig rätt så avlångt men det är inte så långt till Nassereinliften.</p><p>Hade jag varit du så hade jag tagit det med en gång utan att tveka. Det är svårt att säga hur långt det är men från St.jakobs närmaste gräns till Nassereinliften så är det kanske ett par hundra meter. Det går skidbussar förbi där hela tiden. Om du kan så ska du ha med dig en bil ner så kan ni åka till Landeck å handla billig mat. Den på SPAR är inte så billig.</p><p>Hoppas du får en trevlig tid i St. Anton för det hade jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andreas_Jacobsson, post: 50679, member: 14079"] Herregud!! ta det med en gång. St.jakob är i och för sig rätt så avlångt men det är inte så långt till Nassereinliften. Hade jag varit du så hade jag tagit det med en gång utan att tveka. Det är svårt att säga hur långt det är men från St.jakobs närmaste gräns till Nassereinliften så är det kanske ett par hundra meter. Det går skidbussar förbi där hela tiden. Om du kan så ska du ha med dig en bil ner så kan ni åka till Landeck å handla billig mat. Den på SPAR är inte så billig. Hoppas du får en trevlig tid i St. Anton för det hade jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i St. Jakob?
Tillbaka
Topp