Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i St. Jakob?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petra_W" data-source="post: 50680" data-attributes="member: 14273"><p>Tja! Ta den. Jag bodde i St Jakob förra säsongen, och det funkade skitbra, och vi bodde längst bort i st jakob, det är som sagt väldigt avlångt, så det är långt mellan "bygränserna". Det går skidbussar hela dagarna som man åker gratis, så det är grymt. Det går nattbussar för 2€ fram till kl 2. På fredag och lördagkväll kan man lifta in till St Anton. För oss tog det 40 minuter att gå hem, och vi bodde som sagt längst bort.</p><p></p><p>Vi kanske ses i vinter.</p><p></p><p>Härå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petra_W, post: 50680, member: 14273"] Tja! Ta den. Jag bodde i St Jakob förra säsongen, och det funkade skitbra, och vi bodde längst bort i st jakob, det är som sagt väldigt avlångt, så det är långt mellan "bygränserna". Det går skidbussar hela dagarna som man åker gratis, så det är grymt. Det går nattbussar för 2€ fram till kl 2. På fredag och lördagkväll kan man lifta in till St Anton. För oss tog det 40 minuter att gå hem, och vi bodde som sagt längst bort. Vi kanske ses i vinter. Härå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i St. Jakob?
Tillbaka
Topp