Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Stanton/Pet Neu finnes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erki" data-source="post: 63902" data-attributes="member: 24604"><p>Om du/ni är intresserade av ett rum för tre i Pet Neu (5km från St Anton) finns det ett ledigt from den 17:e jan. Priset är 13,5 EUR/natt och person. Rummet är ca 20 m2 stort med tre sängar. Dusch och toalett delar man med totalt åtta bummare som familjen inhyser. Laga mat kan man göra i familjens kök mellan sex och åtta på kvällen.</p><p></p><p>Om det låter intressant så hör av dig till mig på:</p><p>erioh119@student.liu.se </p><p>el.</p><p>070-7512524</p><p></p><p>/Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erki, post: 63902, member: 24604"] Om du/ni är intresserade av ett rum för tre i Pet Neu (5km från St Anton) finns det ett ledigt from den 17:e jan. Priset är 13,5 EUR/natt och person. Rummet är ca 20 m2 stort med tre sängar. Dusch och toalett delar man med totalt åtta bummare som familjen inhyser. Laga mat kan man göra i familjens kök mellan sex och åtta på kvällen. Om det låter intressant så hör av dig till mig på: erioh119@student.liu.se el. 070-7512524 /Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Stanton/Pet Neu finnes!
Tillbaka
Topp