Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Stanton/Pet Neu finnes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erki" data-source="post: 63905" data-attributes="member: 24604"><p>Pet Neu är en by som som sagt ligger ca 5 km från Stanton (västlig riktning). Det går bussar dit ofta. Om jag har förstått allt rätt så går det olika skidbussar och vissa av dem får man åka gratis med om man bor i Pet Neu. Man betalar ngn slags skatt som är pålagd på hyran för detta. Är rätt mkt svenskar där ute och jag har hört att det skall vara juste stämning. Jag ska själv bo i Pet Neu men hos en annan familj. </p><p>/E</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erki, post: 63905, member: 24604"] Pet Neu är en by som som sagt ligger ca 5 km från Stanton (västlig riktning). Det går bussar dit ofta. Om jag har förstått allt rätt så går det olika skidbussar och vissa av dem får man åka gratis med om man bor i Pet Neu. Man betalar ngn slags skatt som är pålagd på hyran för detta. Är rätt mkt svenskar där ute och jag har hört att det skall vara juste stämning. Jag ska själv bo i Pet Neu men hos en annan familj. /E [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Stanton/Pet Neu finnes!
Tillbaka
Topp