Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i stAnton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jersa" data-source="post: 51739" data-attributes="member: 35112"><p>Hej!</p><p></p><p>Vi är två tjejer som söker boende i stAnton under perioden 20 jan till 1 maj 2004. Här följer några frågor.</p><p></p><p>1. Är det någon som har boende till två trevliga tjejer under denna period?</p><p></p><p>2. Ni som har fått tag på boende har ni några tips om vart vi kan vända oss?</p><p></p><p>3. Hur mycket är rimligt att betala i månaden, vi har blivit erbjudna ett boende i stJakob för ca 6000 kr/pers i mån. Det känns lite saftigt, eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jersa, post: 51739, member: 35112"] Hej! Vi är två tjejer som söker boende i stAnton under perioden 20 jan till 1 maj 2004. Här följer några frågor. 1. Är det någon som har boende till två trevliga tjejer under denna period? 2. Ni som har fått tag på boende har ni några tips om vart vi kan vända oss? 3. Hur mycket är rimligt att betala i månaden, vi har blivit erbjudna ett boende i stJakob för ca 6000 kr/pers i mån. Det känns lite saftigt, eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i stAnton
Tillbaka
Topp