Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boende i Storlien SE HIT, Tips om billigt boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ToBecome" data-source="post: 943792" data-attributes="member: 132638"><p>Den här tråden är gjord dels för mig som är på vä g dit under nästa helg( Jag vet jag är sent ute :S) och dels för alla er som kommer att åka dit samtidigt eller senare.</p><p></p><p>Så till er som har Tips om Boende; vad kan du göra för att hjälpa till?</p><p></p><p>1. Kolla om det finns någon anslagstavla där(i storlien) någon privatperson har annonserat ut en sovplats/rum?</p><p></p><p>2. Om ni har något tips på annat billigt rum är det ju också välkommet (tex del i stuga)</p><p></p><p>3. Posta det här! Superenkelt!!</p><p></p><p></p><p>Varför??</p><p></p><p>För att vi vill få en annan känsla än en tom stuga.</p><p>För att som privatperson behöver man inte hyra ut till vettslösa priser.</p><p>Och om man vill fylla ut en stuga som saknar en person, ett wildcard.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ToBecome, post: 943792, member: 132638"] Den här tråden är gjord dels för mig som är på vä g dit under nästa helg( Jag vet jag är sent ute :S) och dels för alla er som kommer att åka dit samtidigt eller senare. Så till er som har Tips om Boende; vad kan du göra för att hjälpa till? 1. Kolla om det finns någon anslagstavla där(i storlien) någon privatperson har annonserat ut en sovplats/rum? 2. Om ni har något tips på annat billigt rum är det ju också välkommet (tex del i stuga) 3. Posta det här! Superenkelt!! Varför?? För att vi vill få en annan känsla än en tom stuga. För att som privatperson behöver man inte hyra ut till vettslösa priser. Och om man vill fylla ut en stuga som saknar en person, ett wildcard. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boende i Storlien SE HIT, Tips om billigt boende?
Tillbaka
Topp