Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boende i Storlien SE HIT, Tips om billigt boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ToBecome" data-source="post: 943796" data-attributes="member: 132638"><p>Hej kära FreerideBros!</p><p></p><p>Till nästa vecka(v.8) har jag biljett upp till Storlien, värsta haket om man vill levla upp sina skidskills har jag hört, nu har jag skidorna, pjäxorna och hjälmen men trodde inte att detta skulle vara så svårt:</p><p></p><p>Att hitta ett boende!</p><p></p><p>Jag misstänker redan att det hänger lappar på Storlien stationshus om uthyrande av rum, men här i datorvärlden så känns det nästan hopplöst att hitta ett najs ställe där man kan bo på för en billig peng.</p><p></p><p>Som ickerökande och inte allt för högljud person med ambitioner bäst på kite så vänder jag mig nu till ER.</p><p></p><p></p><p>Hur hittar man en hygglig sovplats i Storlien?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ToBecome, post: 943796, member: 132638"] Hej kära FreerideBros! Till nästa vecka(v.8) har jag biljett upp till Storlien, värsta haket om man vill levla upp sina skidskills har jag hört, nu har jag skidorna, pjäxorna och hjälmen men trodde inte att detta skulle vara så svårt: Att hitta ett boende! Jag misstänker redan att det hänger lappar på Storlien stationshus om uthyrande av rum, men här i datorvärlden så känns det nästan hopplöst att hitta ett najs ställe där man kan bo på för en billig peng. Som ickerökande och inte allt för högljud person med ambitioner bäst på kite så vänder jag mig nu till ER. Hur hittar man en hygglig sovplats i Storlien? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boende i Storlien SE HIT, Tips om billigt boende?
Tillbaka
Topp