Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boende i tandådalen Säsong 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowmer" data-source="post: 378741" data-attributes="member: 78543"><p>Hej!</p><p>jag jobbar som kock på Tandådalens Wärdshus. </p><p>Jag och en polare har hyrt en nybyggd stuga i tandådalen och behöver 3 personer till som bor här.</p><p>Nedervåning: Fräscht fullutrustat kök diskmaskin, toa, dusch och bastu. tvättmaskin, torkskåp, 2 sovrum. golvvärme. matbord och TV.</p><p>Övervåning: 2 sovrum, skinnsoffor, kammin, tv och dvd. dusch och toa.</p><p></p><p>Svar omgående!</p><p></p><p>mail: holmer@snowboard.com</p><p>tel: 070-408 16 17</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowmer, post: 378741, member: 78543"] Hej! jag jobbar som kock på Tandådalens Wärdshus. Jag och en polare har hyrt en nybyggd stuga i tandådalen och behöver 3 personer till som bor här. Nedervåning: Fräscht fullutrustat kök diskmaskin, toa, dusch och bastu. tvättmaskin, torkskåp, 2 sovrum. golvvärme. matbord och TV. Övervåning: 2 sovrum, skinnsoffor, kammin, tv och dvd. dusch och toa. Svar omgående! mail: holmer@snowboard.com tel: 070-408 16 17 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boende i tandådalen Säsong 07/08
Tillbaka
Topp