Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Val d´Isére?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dabult" data-source="post: 30410" data-attributes="member: 31134"><p>Jag är en glad och positiv kille på 22 som vill</p><p>åka till Val d´Iisére I vinter fram till April</p><p>om det är schysst.</p><p>Kan tänka mig att att åka i mellandagarna eller</p><p>efter nyår.</p><p>Jag har dock ingenstans att bo än så länge och</p><p>tänkte då höra om det finns någon som har en</p><p>plats över. Jag tar vad som helst, allt från lyx</p><p>till skidbod. Jag åker för skidåkningens skull...</p><p></p><p>Jag är väldigt lätt att ha och göra med och det</p><p>spelar ingen roll om du /ni är inbitna skibums</p><p>från -79, tokiga extremgrabbar eller mysiga</p><p>skidtjejer!!!</p><p></p><p>Hör av er om ni/du har plats..!</p><p></p><p>Stefan</p><p>0736-752158</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dabult, post: 30410, member: 31134"] Jag är en glad och positiv kille på 22 som vill åka till Val d´Iisére I vinter fram till April om det är schysst. Kan tänka mig att att åka i mellandagarna eller efter nyår. Jag har dock ingenstans att bo än så länge och tänkte då höra om det finns någon som har en plats över. Jag tar vad som helst, allt från lyx till skidbod. Jag åker för skidåkningens skull... Jag är väldigt lätt att ha och göra med och det spelar ingen roll om du /ni är inbitna skibums från -79, tokiga extremgrabbar eller mysiga skidtjejer!!! Hör av er om ni/du har plats..! Stefan 0736-752158 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Val d´Isére?
Tillbaka
Topp