Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Val d'isere.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ollonen" data-source="post: 378298" data-attributes="member: 54315"><p>Vi är tre killar som söker boende i Val d'isere från nyår till april-maj. Vi är ganska snälla och lätta att bo med. Vi har inte som mål att jobba men vi får se hur det blir. Vi tar gärna en bärs eller två men är ändå seriösa med skidåkningen:D</p><p></p><p>Så ifall någon har tre platser över så är vi grymt sugna på att dela lägenhet! Sen om du/ni inte har det så vore det grymt bra om någon hade nån bra kontakt man skulle kunna dra i angående boende. </p><p></p><p>Morsning</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ollonen, post: 378298, member: 54315"] Vi är tre killar som söker boende i Val d'isere från nyår till april-maj. Vi är ganska snälla och lätta att bo med. Vi har inte som mål att jobba men vi får se hur det blir. Vi tar gärna en bärs eller två men är ändå seriösa med skidåkningen:D Så ifall någon har tre platser över så är vi grymt sugna på att dela lägenhet! Sen om du/ni inte har det så vore det grymt bra om någon hade nån bra kontakt man skulle kunna dra i angående boende. Morsning [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Val d'isere.
Tillbaka
Topp