Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Verbier nov/dec-april
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="funky-emmie" data-source="post: 352217" data-attributes="member: 64738"><p>hej hej!</p><p>jag gjorde säsong i verbier i vintras och fick intrycket av att de flesta oftast bodde 4 pers och uppåt i sin lägenhet. finns inte så stort utbud av riktigt små lägenheter så mitt tips är nog att försöka slå sig ihop några fler och leta efter nåt större. det blir dessutom oftast billigare i längden. agencyn där vi hyrde lägenhet heter bruchez & gaillard men det finns fler på verbier.ch om du inte kollat där redan. lycka till!</p><p>//emmie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="funky-emmie, post: 352217, member: 64738"] hej hej! jag gjorde säsong i verbier i vintras och fick intrycket av att de flesta oftast bodde 4 pers och uppåt i sin lägenhet. finns inte så stort utbud av riktigt små lägenheter så mitt tips är nog att försöka slå sig ihop några fler och leta efter nåt större. det blir dessutom oftast billigare i längden. agencyn där vi hyrde lägenhet heter bruchez & gaillard men det finns fler på verbier.ch om du inte kollat där redan. lycka till! //emmie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Verbier nov/dec-april
Tillbaka
Topp