Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cooper" data-source="post: 22304" data-attributes="member: 15109"><p>hej.</p><p></p><p>vad glad jag blev att jag hittade er.</p><p></p><p>jag heter peter och är 21 år, var i st anton förra året men har nu fått jobb i verbier. har lite svårt att skaffa lägenhet och skulle därför bli ruggigt glad om man skulle få bli en i gänget! </p><p></p><p>har ni några frågor så hör gärna av er</p><p>vill ni ha ytterligare 2st till lägenheten så är det en kille och en tjej som e intresserade.</p><p></p><p>mitt tel: 0340-661775 - peter cooper</p><p>p.cooper@telia.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cooper, post: 22304, member: 15109"] hej. vad glad jag blev att jag hittade er. jag heter peter och är 21 år, var i st anton förra året men har nu fått jobb i verbier. har lite svårt att skaffa lägenhet och skulle därför bli ruggigt glad om man skulle få bli en i gänget! har ni några frågor så hör gärna av er vill ni ha ytterligare 2st till lägenheten så är det en kille och en tjej som e intresserade. mitt tel: 0340-661775 - peter cooper p.cooper@telia.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Verbier
Tillbaka
Topp