Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Whistler 2005
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CKL" data-source="post: 80357" data-attributes="member: 12431"><p>Tja! vi vill att någon fixar boende eller hjälper oss med boende i whistler mellan feb och april 2005! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Det enda vi har gjort e o säsonga 2år i trötta åre,dags att kasta blöjan.</p><p>Som ni har fattat så har vi inte råd med hela säsongen så vi har bokat flygbiljett mellan 9feb - 7april</p><p>Hör av er om ni vill hänga på, behöver rumskamrater eller har tips om bra boende!</p><p></p><p>MVH Danni ont Calli</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CKL, post: 80357, member: 12431"] Tja! vi vill att någon fixar boende eller hjälper oss med boende i whistler mellan feb och april 2005! :) Det enda vi har gjort e o säsonga 2år i trötta åre,dags att kasta blöjan. Som ni har fattat så har vi inte råd med hela säsongen så vi har bokat flygbiljett mellan 9feb - 7april Hör av er om ni vill hänga på, behöver rumskamrater eller har tips om bra boende! MVH Danni ont Calli [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Whistler 2005
Tillbaka
Topp